Saturday, February 1, 2014

ありがとう ございます / Thank you very much


この度はbe京都にて行われた私の個展”First Impressions”に沢山の方にお越し頂き、心よりお礼申し上げます。皆様の温かいご支援、ご関心やご高配を賜り誠に有難うございました。私にとってアメリカ以外の国で行う初めての個展がどのようなものになるのか想像もできず不安もありましたが、この度の個展は今まで行った私の個展の中でも最高のものになったと思っています。
このような経験ができた事に心より感謝しています。
有難うございました。

また今回の個展を開くにあたり、私の作品を披露する機会を与えてくださったギャラリー、be京都のディレクターである岡元さんとそれ実現する為に力を貸してくれた友人である西村 絵美子さん、また友人を紹介してくれたブルックリンにいる春日亜希さんにこの場を借りてお礼を申し上げます。

ありがとう ございます.  すぐに あいましょぅ.


I wanted to thank everyone that came by be-kyoto gallery this last week to see my exhibition "First Impressions".  I was really touched by the support, the interest and the respect.  I didn't quite know what to expect as it was my first exhibition outside of the US.  I can honestly say without any sentimentality that this was the best exhibition I have had.  I am so grateful for the experience.

A special thanks to gallery director Okamoto-san for giving me the opportunity to share my art, my friend Emiko Nishimura for her help organizing everything and Aki Kasuga all the way in Brooklyn for the introduction.

Thank you.  See you soon.

No comments:

Post a Comment